Strani

sreda, 6. marec 2013

Pavza končana

Je izgledalo, da me je slikanje minilo, kajne? Zimski meseci mi niso ravno pisani na kožo za slikanje. Prvo imam cel december zaseden z jaslicami v cerkvi, nato sledi urejanje domačega smučišča. Poleg vsega mi ni uspelo urediti ogrevanja v delovnem prostoru(imenovanem atelje), pri le nekaj stopinjah nad ničlo- ali pa še to ne - pa prsti neradi drsijo po platnu. Kljub temu, da v teh tednih(raje mesecih) nisem objavljal, sem nekaj slik vseeno napravil. Ker so bile narejene po naročilu, jih raje ne objavljam  - eno pa sem oddal tako na hitro, da sem jo celo pozabil fotografirati. Šlo je za oljne slike domačij. 
Pred mano je moja prva samostojna razstava, ki se bo predvidoma začela 5. aprila v Polhograjski graščini. Do takrat imam namen napraviti še nekaj del (so že v osnutkih) - gre predvsem za akvarele. Prvi je se že suši. Gre za zimski pogled na podružnično cerkev sv. Treh kraljev na Brišah. Vsaj dvakrat tedensko uživam ta pogled ko se vračam s pevskih vaj v "termah Briše". V nedeljo pa je bil pogled tako čudovit, da sem se vrnil s fotoaparatom, poslikal in doma spravil na akvarelni papir.