Strani

četrtek, 14. marec 2013

..še nekaj svežih..

Nedaleč od Bohinja ob toku reke Save Bohinjke se nahaja drugo jezero - Bled. S svojo cerkvico na otočku izgleda skoraj pravljično in zato je eden najpogostejših motivov za vse vrste umetnikov. Tudi jaz sem ga že večkrat poskušal ujeti na platno ali papir a nekako z ustvarjenim nisem popolnoma zadovoljen
Povsem nekaj drugega pa so sv. Višarje. Nedaleč od slovenske meje nad Trbižem se nahaja to čudovito naselje, ki resnično združuje tri narode Slovence, Italijane in Avstrijce. To sem že večkrat začutil na lastni koži, saj sem bil s svojimi pevci večkrat gost Erlihovega doma, v katerem imamo vsakoletni intenziven pevski vikend. Najbrž je prav domačnost in neka "vzvišena" energija tega prostora  kriva, da mi slika Višarij zmeraj "sede" in jih imam tudi sam za najljubše. Ko sem pred časom oddal sliko Višarij v olju mi je bilo kar rahlo hudo. A danes, ko vidim da jo znam narisati še enkrat mi je odleglo
In potem je tu še eden od neštetih pogledov na Polhov Gradec...






.