Strani

petek, 21. december 2012

Kratka pavza?

Najbrž se sprašujete, zakaj je preteklo že toliko časa od moje zadnje objave. Kot naslov pove, sem si vzel kratko pavzo - ne za počtek temveč za svoje tradicionalno decembersko delo - za postavljanje župnijskij jaslic. Ker mi to delo ponavadi vzame kar dobre tri tedne "trdega" dela za slikanje res ni časa. Vsekakor pa svoje znanje pridobljeno v slikarstvu.uporabljam tudi pri tem delu.Za letošnjo idejo v jaslicah je bilo potrebno narediti nekaj novih "hišk". Kot slikarstva se tudi v tej umetnosti v zadnjih mesecih pomagam s spletom.V veliko veselje mi je, da sem prav v zadnjih tednih našel nekaj dobrih strani z inštrukcijami o uporabi materijalov, ter tudi potekom samega dela. To mi je za v bodoče že spodbudilo nekaj idej, tako da bodo, če bo le zdravje, pograjske jaslice v prihodnjih letih še bolj zanimive.

Slika z "gradbišča"