Strani

nedelja, 2. december 2012

Miklavžev sejem - vtisi

Uf, pa je za mano. Prva javna predstavitev. Kljub temu, da sem se sprva prigovarjanju kar nekaj časa upiral, sem danes zadovoljen, da sem na koncu popustil in postavil del svojih izdelkov na razstavo na Miklavževem sejmu. Vsi, ki ste me v teh dveh dneh obiskali ste mi vlili veliko novega elana za nadaljnje delo in mi dali vedeti, da sem na pravi poti. Za vse pohvale in spodbude se vam na tem mestu iskreno zahvaljujem. Še posebej se zahvaljujem tistim, ki ste mojim izdelkom ponudili novi dom.
Zdaj pa veselo novim izzivom naproti. Na sejmu sem spoznal tudi, da moj domači kraj z vsemi zaselki ponuja neuzmeren zaklad ustvarjalnih navdihov, zato bo prva stvar prikazati oz. naslikati še več motivov iz Polhograjske doline. Do taktrat pa, ko bodo novi izdelki našli pot na ta blog pa še enkrat hvala vsem, ki ste pokazali, da vam je moje delo všeč.


Marjan Malovrh