Strani

ponedeljek, 22. maj 2017

Odprti atelje - povzetek

Akcija Odprti atelje v sodelovanju z Javnim skladom za ljubiteljsko kulturo je končana. Vrata ateljeja sem imel odprta od petka, 19.05 pa do nedelje 21.05 - vsak dan od 14.00 do 18.00. V petek so me že kmalu po odprtju obiskali prvi obiskovalci. Sobota je bila žal slabša, saj je že malo pred drugo začelo močno deževati. Kljub temu, da mi je v soboto zagodlo vreme, lahko smatram dogodek za uspešen, saj so se v nedeljo že od 13.00 pa vse do 19.30 v ateljeju vrstili številni obiskovalci - tako iz domačega kraja, kot naključni mimoidoči. Tekom dogodka je nastalo tudi nekaj novih del.
Bilo je res lepo, zato ta dogodek vsekakor ni bil zadnji. Še na tem mestu se vsem, ki ste si vzeli čas me obiskali in si ogledali moje delo prisrčno zahvaljujem.