Strani

četrtek, 25. maj 2017

Akvarelni papir

V petih letik, odkar sem se prvič spoprijel z akvarelom, sem preizkusil že vrsto akvarelnih papirjev. Vse od šolskega domače proizvodnje pa do profesionalnih Arches, Canson...  Vsak ima svoje zakonitosti, ponavadi povezane s sestavo papirja. Od vseh mi je do sedaj najbolj "sedel" Arches 185 ali 300 gramski izdelan iz 100% bombaža. Visoka vpojnost in mehkoba prelivanja dajeta pravi užitek pri ustvarjanju.Tukaj pa nastane problem! Že skoraj dva meseca breuspešno iščem ta papir na slovenskem trgu. Prodajalna, kjer sem ga do sedaj kupoval, ga namreč že toliko časa pričakuje - stare zaloge so jim že zdavnaj pošle. Medtem sem nabavil nekaj pol papirja Fabriano(300g), ki pa me ni popolnooma prepričal. Sestava (50 -50) namreč ne ponuja take vpojnosti barv.
A vseeno bo prav prišel - le navaditi se bom moral na malce drugačen način slikanja. Tukaj je prvi poskus.