Strani

sreda, 10. avgust 2016

Jezera

To poletje sem si zadal, da skušam zbrati čimveč zanimivih motivov iz naše slovenske pokrajine. Vse to mi bo kasneje služilo za slikanje. Pri tem sem že naletel na nekaj stvari ki so me popolnoma osupnile. Prvo je bila reka Unec, ki teče čez Planinsko polje. Čeprav sem o njej že slišal veliko, mi jo je julijski izlet pokazal v popolnoma novi luči.
Kdo šem ni slišal za Jezersko in čudovito Planšarsko jezero. To me je sicer delno razočaralo, saj je voda polna alg, ki jezeru vzamejo čarobnost. A ko se sprehodiš naprej proti izhodišču za Češko ali Kranjsko kočo hitro pozabiš na alge. Svet je tako mamljiv, da bi se z ženo gotovo povzpela do Češke koče, če bi bila primerno obuta in ne bi grozila nevihta(sicer v gore ne hodiva).
Za pravo presenečenje pa je poskrbel včerajšnji obisk povsem slučajno odkritih Vrhniških ribnikov. Pet (7) nekdanjih glinokopnih jam je že pred časom zalila voda in ustvarila prekrasna jezera, polna vegetacije in življenja. Med njimi so urejene(?) sprehajalne poti, klopce, pomoli.... Idealno za popoldanski sprehod in uživanje v naravi. Dela(slikanja) mi v prihodnjih mesecih ne bo zmanjkalo.