Strani

torek, 13. avgust 2024

Plein air

 

Vroča avgustovska nedelja, ko sem končno brez obveznosti, je kar vabila da se podam  s platnom(papirjem) v naravo. Že vačkrat sem poskušal a je vedno prišlo kaj vmes. Tokrat mi je uspelo. Ker je bila temperature res visoka (34°C), sem si približno  pot začrtal že doma. Odpeljal sem se po stari cesti proti Postojni. Da bi se izognil morebiti "gužvi" sem glavne ceste poiskal še stranpoti in kmalu prispel do prve lokacije - Strmca nad Planino. Izbral sem si prostor ob cerkvici Marije snežne, ki leži na robu gozda nad vasjo.

Po slabi uri sem se odpravil naprej. Za drugo lokacijo sem izbral pokopališko cerkev sv. Jurija v Šmihelu pod Nanosom, ki sem jo imel že dalj časa v mislih. S svojo lego na rahli vzpetini nad pašniki je res čudovit motiv, ki je bil že po polurnem slikanju ovekovečen na platnu.