Strani

sobota, 23. april 2016

Ex tempore Logatec

Na povabilo predsednika društva likovnikov Logatec g. Janeza Ovsca, sem se letos prvič udeležil likovnega Ex-tempora v Logatcu. Ta je letos potekal pod temo »VESELIMO SE ŽIVETI«. Čeprav sem sprva kolebal, saj sem imel za pripravo in izdelavo slike le nekaj dni, sem se le odločil in sprejel povabilo. Za temo sem si izbral in delu kasneje tudi dal ime "najljubši pogled" na svojo domačo vas. Seveda je to pogled na Polhov Gradec. Vzpetina zahodno nad vasjo, ki jo imenujemo Kotel, Strelavec, nudi čudovit pogled na središče kraja.   Staro drevo, ki prežeto z bršljanom kjubuje zobu časa že vrsto let pa pogledu daj prekrasen okvir. Zaradi pomankanja časa sem slikal z akrilom na platnu.
Danes je bilo v Logatcu odprtje razstave del ex-tempora. Tam sedaj v družbi del 51 soustvarjalcev visi tudi moje.