Strani

sreda, 23. september 2015

Extempore Sladka Istra 2015

V nedeljo 20. 09 2015 je potekal drugi dan najbolj sladke prireditve v Sloveniji  - Sladka istra 2015. Poleg vse sladkobe, ki se je v teh dneh ponujala v Kopru, pa je kot spremljevalna prireditev potekal tudi 7. extempore in odprti atelje Sladka istra. Med množico umetnikov sem bil že tretjič po vrsti tudi jaz. Od 9.00 dopoldne pa do 17.00 ure smo ustvarjali na promenadi Semedelske ulice. Kljub temu, da je bilo sicer vreme kar prijetno pa nam je veter pošteno sivil lase, saj nam je prevračal stojala, odnašal platna, palete, slike... A vseeno se nismo predali in do 17.00 ure smo oddali svoja dela v oceno komisiji. Dela je ocenjeval akademski slikar Tilen Žbona. Na zaključni prireditvi ob 18.00 so razglasili rezultate. Na veliko presenečenje in veselje sem med drugonagrajenimi zaslišal tudi svoje ime.Ob vseh pozitivnih mislih, ki sem jih od mimoidočih prejemal tekom dneva, sem tokrat dobil tudi uradno potrditev, da sem opravil dobro delo. Sladka Istra 2015 z prvim pravim strokovnim priznanjem mi bo tako ostala v najlepšem spominu.