Strani

petek, 5. april 2013

Razstava odprta

Sinoči je napočil dolgo pričakovani trenutek - odprtje moj e prve samostojne slikarske razstave. Začelo se je s kratkim kulturnim programom, v katerem so nastopili tisti s katerimi je moje življenje in delo najbolj prepleteno - moja družina in pa moški pevski zbor TD Briše. Med prireditvijo nam je povezpvalec predstavil moje življenje in delo. Težo dogodku so dodali tudi visoki gostje saj sta se vabilu odzvala župan občine g. Franci Setnikar in naša nekdanja ministrica ga. Mojca Kucler Dolinar. Po prireditvi smo odšli na ogled razstave in tam prijetno kramljali še pozno v noč. Seveda sta k dobremu vzdušju pripomogla tudi hrana in pijača.
Razstava pa me ne ustavlja saj nastajajo že nova dela Eno zadnjih ki so nastalo tik pred odprtjem razstave (isti dan) je Cerkniško jezero